آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام «آهنگ غمگین»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1402
بازدید : 213
نویسنده : chabok

متن آهنگ آهنگ غمگین علیرضا طلیسچی

انقد راحت نگو دلم لرزید برو نذار بزاره روت تاثیر
وانمود میکنه صداتو نشنید دل من دل من
گوش میکنی چطور آهنگ غمگین بعدش دیگه نشه زندگی تعطیل
چند سال دیگه میفهمی بد نی دل من
دل من منم عاشق میشم ولی دیوونه نه
تو میگی من بدم خدا میدونه نه
تو یه دیوونه ای یهو میری تا تش
دیگه باید باشی پیش چشمم همش پیش چشمم همش

 

از من اگه داره میرسه کم بت حتما یه چیزی رو میدونم که میگم بت
این دفعه گوش نکن به قلبت من خوبیتو میخوام نمیام اگه سمتت
انقد نگو دوس داشتن تو کارم نیس من به موقعش هیشکی جلو دارم نیس
شاید اشکایی که امروز بریزم مث اونی که میخوام فردا ببارم نیس
منم عاشق میشم ولی دیوونه نه
تو میگی من بدم خدا میدونه نه
تو یه دیوونه ای یهو میری تا تش
دیگه باید باشی پیش چشمم همش پیش چشمم همش

 آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام «آهنگ غمگین»




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chabokmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com